سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنگام تحصیل در مدرسه صدر در نجف روزى نزدیک به ظهر در حجره آبگوشتى بر سر چراغ بار گذاشتم و سپس مشغول مطالعه شدم.

پس از چندى ناگهان متوجه شدم که طلاب مدرسه در حال شکستن درب حجره هستند با سرعت در را باز کردم و با حالت اعتراض خطاب به آنان گفتم من مشغول مطالعه هستم، چرا مزاحم مى شوید؟!

در همین حین به ناگاه متوجه شدم که تمامى حجره را دود گرفته و طلاب به تصور اینکه حجره من آتش ‍ گرفته براى کمک و نجات من آمده اند.

من از فرط توجه به مطالب مورد مطالعه چیزى متوجه نشده ام! علامه جعفری

قصه بی آغاز: مجموعه نوشته هایی درباره غنیمت شمردن فرصت و جوانی +

گذر زمان غنیمت وقت جوانی

علمای بزرگ، عاشقای بزرگی هستن!


نوشته شده در  جمعه 93/12/15ساعت  3:59 عصر  توسط بچه آدم 
  لطف شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
واگذاری. بلاگ
مو بوسوختم مو برشتم
گوشه لب پر زندگی
لیست خرید من از نمایشگاه کتاب تهران 1397
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
روزانه ی یک کچل سرباز: ایست!
لیست خرید کتاب من از نمایشگاه کتاب
غرور و تعصب از جین آستین
آرزوهای بزرگ از چارلز دیکنز
احوالات شلم شوربا
آخرین امید
[عناوین آرشیوشده]