سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به شدت به حضرت اباالفضل (ع) اعتقاد پیدا کردم! واقعن این بزرگوار باب الحوائجن. تا حالا این قدر عاشق برادر عزیز امام حسین (ع) نشده بودم.
فقط همین

یه غلطی کردم، در جا گوشم رو پیچوندن! هنوزم جاش درد میکنه!
الان خودم رو زدم به نفهمی! شاکی شدم که چرا من؟ چرا باید این اتفاق برام می افتاد؟
این قدر سریع پس گردنی خوردن دو جهت داره: یا اینکه هوام رو دارن و نمی خوان بیشتر از این دور بیوفتم و یا اینکه کاری که کردم اینقدر فاجعه بوده که از تحمل ملائک خارج شده و در جا انتقام گرفتن! در هر صورت: خداجون! معذرت و اینکه راضی ام ازت :)

انشا الله هفته آینده می خوام برم کربلا! چند بار تصمیمم عوض شده! خدا کنه این بار طلبیده بشم و بازم ببینم اون فضای عجیب و زیبا رو. دعام کنید.

الان پنجره ی آزمایشگاه بازه و داره نسیم ملایمی میاد. صدای اذون فضا رو پر کرده. بعد از چند روز خستگی روحی و جسمی، خیلی حس خوبی دارم! جای همه خالی!

مدتیه دوست دارم درباره ی سیستم آموزش عالی و ساختار فشل اون در ایران متنی بنویسم، اما ضعف همت دارم در این زمینه! می ترسم شروع کنم، آخرش بشه مثل سفرنامه ناتمام اربعین پارسالم که هنوز قصد دارم تمومش کنم!

وبلاگ اصلی من اینجاست


نوشته شده در  یکشنبه 95/8/2ساعت  5:51 عصر  توسط بچه آدم 
  لطف شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
واگذاری. بلاگ
مو بوسوختم مو برشتم
گوشه لب پر زندگی
لیست خرید من از نمایشگاه کتاب تهران 1397
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
روزانه ی یک کچل سرباز: ایست!
لیست خرید کتاب من از نمایشگاه کتاب
غرور و تعصب از جین آستین
آرزوهای بزرگ از چارلز دیکنز
احوالات شلم شوربا
آخرین امید
[عناوین آرشیوشده]