سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصمیم گرفتم یه پرونده ای باز کنم و تا عید درباره یک موضوع خاص مطلب بنویسم! مطالبی برای تنبه خودم تا بلکه سال 94 (اگه عمری باشه) تغییراتی داشته باشه! نمیشه که! همین جور داره روزا میگذره و همین جور روزمرگی پشت روزمرگی! جهاد باید! جهاد!

غنیمت شمردن فرصت، استفاده از عمر، جوونی، جوونیِ بی زبونمون که داره از کفمون میره... دارم راهی رو میرم که میلیون ها نفر اونو رفتن و همه پشیمونن... ضعف همت و اراده یا نبود هدف؟؟؟! جهاد باید! جهاد!

عنوان مطالب پرونده "قصه بی آغاز" درباره غنیمت شمردن فرصت و جوانی رو مشاهده می فرمایید:

1- وقت بی کاری، هنگام مریضی! + 

2- حتی دو دقیقه وقت +

3- علم و علم و علم +

4- عاشقای بزرگ +

5- چه جوری صبح شد؟ +

6- نیرومند تر از توان خود +

گذر زمان غنیمت وقت جوانی

لحظه ها می گذرد
آنچه بگذشت ، نمی آید باز
قصه ای هست که هرگز دیگر
نتواند شد آغاز...

سهراب سپهری


نوشته شده در  شنبه 93/12/9ساعت  10:38 عصر  توسط بچه آدم 
  لطف شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
واگذاری. بلاگ
مو بوسوختم مو برشتم
گوشه لب پر زندگی
لیست خرید من از نمایشگاه کتاب تهران 1397
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
روزانه ی یک کچل سرباز: ایست!
لیست خرید کتاب من از نمایشگاه کتاب
غرور و تعصب از جین آستین
آرزوهای بزرگ از چارلز دیکنز
احوالات شلم شوربا
آخرین امید
[عناوین آرشیوشده]