• وبلاگ : بچه آدم
  • يادداشت : تحريم المپيك 2012 لندن، به چه قيمتي؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام و خداقوت
    دوست من، مثالي زدي در مورد تحريم پايگاه علمي مثالي مي زنم در مورد تحريم نفتي ايران عليه اروپا که ديديد موفق است و پر سروصدا.
    بحث ديگر اين که اين همه کشورها که دارند مدال مي گيرند آيا پيام کشورشان را منتقل مي کنند، آيا اين که کشوري در المپيک شرکت کند و تعدادي مدال ناقابل و کمرنگ بگيرد بيشتر سروصدا مي کند يا اين که کشوري با صداي بلند آن را به يک دليل ارزشمند و جهان فهم تحريم کند. آيا اصل انقلاب براي گرفتن مدال بود يا رساندن پيام؟! مگر امام به همين دليل مبارزه با اسرائيلي ها را منع نکرد!؟ حتماً شما مي گوييد که بايستي منع نمي کرد تا مبارزه مي کرديم و پوزشان را مي زديم!!! بحث فقط خود تحريم نيست، بحث اين است که سروصدا به پا کنيم نه از ترس اين که کسي همراه نشود و يا کم شنيده شويم ما هم زير علم صهيونيزم و فراماسونري مدالي منقش به نمادهاي شيطاني را بگيريم و ورزشکارانمان ببوسندشان و بگازندشان؟!
    پاسخ

    بحث من، بحث مدال نيست. بحثم جنگ رسانه اي المپيك است. كسي كه در اروپا از طريق مدياهايي كه تنها پنجره آنهاست به دنيا، مدياهايي كه ايران را آن جور كه دلشان ميخواهد مي نمايانند، مرتب مي شنود كه ما ايران را با تهديد، با قدرت، با تحريم و .. نابود مي كنيم و از آن طرف وقتي با يك بسته پاپكورن پاي مديا مي نشيند تا المپيك را ببيند، ايران را مي بيند! همان ايراني كه تا حالا هزار بار بايد نابود مي شد و لحظه اي به خود مي گويند پس ايران آن قدر ها هم كه مي گويند ضعيف نيست و حرفي براي گفتن دارد. و اين يعني كار رسانه اي. اگر ايران تحريم كند المپيك را، شهروندان افغانستان هم از نبودن ايران در المپيك خبردار نمي شوند. و السلام