سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند خطی از دفتر خاطراتم قبل از حرکت به سمت کربلا:

1394.09.02 ساعت 22:20

فردا عصر حرکت می کنم و الان یه حس غریبی دارم. چند لحظه پیش زنگ زدم و از بستگان و رفقا خداحافظی کردم.

هنوز نمی دونم طلبیدن من رو یا نه!

الان می خوام وصیت نامه بنویسم! کار سختی هست واقعن...

الهی و ربی من لی غیرک

1394.09.03 ساعت 14:40

حدود نیم ساعت دیگه می خوام حرکت کنم به سمت ترمینال. از چند روز پیش وسائلی که باید ببرم رو نوشته بودم و حالا با دقت همه رو توی یه کیف کولی سبک جاگذاری کردم. توکل بر خدا.

3 تا آیت الکرسی و چهار قل می خونم و بعدشم... کربلا کربلا، ما داریم می آییم.

شما می تونید مجموعه نوشته های اربعینی منو در آرشیو ببینید، یعنی اینجا.


نوشته شده در  پنج شنبه 95/7/8ساعت  3:10 عصر  توسط بچه آدم 
  لطف شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
واگذاری. بلاگ
مو بوسوختم مو برشتم
گوشه لب پر زندگی
لیست خرید من از نمایشگاه کتاب تهران 1397
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
روزانه ی یک کچل سرباز: ایست!
لیست خرید کتاب من از نمایشگاه کتاب
غرور و تعصب از جین آستین
آرزوهای بزرگ از چارلز دیکنز
احوالات شلم شوربا
آخرین امید
[عناوین آرشیوشده]