سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از گناه خسته شدم
از نفسم از شیاطین از ابلیس

هوای شما رو دارم به شدت، البته وقتی غافل نیستم!
وقتی خبیثایی که اسمشون رو آوردم دست از سرم بر می دارن

هیچی و هیچی و هیچی ندارم... چرا!!! یه چیزایی دارم که شما رو خیلی ناراحت می کنه
شاید از من نا امید بشید ولی من شما رو و اجداد طاهر شما رو دوست دارم

فقط برای یک ثانیه لبخند شما، با همه سیاهی هام و فاصله هایمان و نامردی هام
و با شوق و با امید و با اشک "صد تا صلوات با و عجل فرجهم" می فرستم

در نامه ی سیاهم، دلم به این کار عوامانه خوش است
عشق است همین "عوامانه ها"!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نقد +


نوشته شده در  شنبه 93/5/25ساعت  12:46 صبح  توسط بچه آدم 
  لطف شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
واگذاری. بلاگ
مو بوسوختم مو برشتم
گوشه لب پر زندگی
لیست خرید من از نمایشگاه کتاب تهران 1397
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
روزانه ی یک کچل سرباز: ایست!
لیست خرید کتاب من از نمایشگاه کتاب
غرور و تعصب از جین آستین
آرزوهای بزرگ از چارلز دیکنز
احوالات شلم شوربا
آخرین امید
[عناوین آرشیوشده]