سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در زیر مجموع 5 برد فرهنگی با قالبی جذاب، محتوایی غنی و ضرورت زمانه که برای برد فرهنگی دانشگاه آماده شده بودند و مناسب فضای دانشجویی هست رو مشاهده می فرمایید. امیدوارم مفید باشن!

اگه یه وقتی لینک دانلودش کار نکرد یا فایلا حذف شده بودن، کافیه به من خبر بدید تا زودی درستش کنم و یا اینکه ایمیلتون رو بفرمایید تا براتون ایمیلش کنم.

0- تکیک های عملی و تجربی موثر برای ایجاد یک برد فرهنگی

1- الگوی اسلامی-ایرانی روشن فکر و دانشگاهی- شهید مرتضی آوینی

2- موسیقی

3- زن و جایگاه واقعی او در جامعه

4- پوشش ایرانی هم برای آقایان و هم برای خانم ها

5- کتاب و کتاب خوانی

توجه فوق العاده شدید: راز تاثیر گذاری کارهای فرهنگی


نوشته شده در  چهارشنبه 92/12/14ساعت  7:57 صبح  توسط بچه آدم 
  لطف شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
واگذاری. بلاگ
مو بوسوختم مو برشتم
گوشه لب پر زندگی
لیست خرید من از نمایشگاه کتاب تهران 1397
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
روزانه ی یک کچل سرباز: ایست!
لیست خرید کتاب من از نمایشگاه کتاب
غرور و تعصب از جین آستین
آرزوهای بزرگ از چارلز دیکنز
احوالات شلم شوربا
آخرین امید
[عناوین آرشیوشده]