سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سال 2012 المپیک در کشور لندن برگزار می شود و از قضا طرح هایی که برای المپیک طراحی شده فراماسونری هست. هرم، چشم جهان بین، نام صهیون و ...  توی این طرح ها به وفور دیده می شود. از طرفی بعضی از کشورها به این کارها اعتراض کردند، که البته باید این کار را می کردند. حالا اگه درست شد که خیلی هم خوب، ولی اگه درست نشد چه کار کنیم؟

مدتی است حرفایی درباره ی تحریم المپیک 2012 لندن می شنوم و یا می خوانم. سوال من این هست که حالا چی؟؟! بر فرض که ما تحریم کردیم؛ در جامعه ی جهانی چه اتفاقی می افتد؟

آن زمان که امام خمینی(ره) به پاریس تبعید شد، رسانه های مختلفی برای مصاحبه خدمت ایشان می رسیدند. امام هم حضورشان را می پذیرفت و پیام اسلام و انقلاب را از طریق همان رسانه های نظام سرمایه داری و صهیونیستی به همه ی جهان مخابره می کرد. امام با رسانه ی همان نظام سرمایه داری که الان المپیک را برگزار می کند مصاحبه کرد و حق را به جهانیان نمایاند.

المپیک میدانی هست برای انتقال پیاممان. وقتی همه ی رسانه های دنیا توجهشان را به المپیک دوخته اند، اگر ایران قوی ظاهر شود و سرود ملی ما از ورزشگاه پخش شود، خیلی ها به خود می گویند این همان کشوری نیست که سی سال است آمریکا تحریمش کرد و اسرائیل می خواست آن را نابود کند؟ پس چه شد که او هنوز هست و نه تنها هست، بلکه قدرتمند هم هست.

آیا با تحریم المپیک بقیه ی کشورها به دست و پای ایران می افتند و می گویند المپیک را تحریم نکنیند و یا از نبودن ایران در میدان جنگ رسانه ای خوشحال می شوند؟

دقیقا همین حرف را درباره ی حج می زنند! می گویند حج را تحریم کنید تا پول شیعیان به جیب وهابی ها نریزد! آن کسانی که این حرف را می زنند آیا نمی دانند که وهابی ها آرزو دارند ایران حج را تحریم کند؟ پولی که وهابی ها از حج به دست می آورند در برابر درآمد های نفتی شان خیلی کم است.

اصلا بر فرض که درآمد زیادی هم از راه حج به دست بیاورند، همین که در ایام حج زائران ایرانی، اسلام ناب محمدی(ص) و پیام انقلاب را به گوش مسلمین جهان می رسانند [که حاصلش بیداری اسلامی است حتی در قلب عربستان] برای آن ها ضرری هزاران برابر درآمد حج در پی دارد.

به جای این حرف ها به ورزش برسید تا در آن حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم به وسیله ی آن حرف های مهم تر را منتقل کنیم...

دلیل عینی حرفم این باشد و والسلام:

چندی پیش ژورنال علمی Elsevier اعلام کرد که می خواهد ایران را تحریم کند؛ ایران هم دست پیش گرفت و Elsevier را تحریم کرد. چه اتفاقی افتاد؟ هیچ! هیچ اتفاقی نیفتاد جز اینکه ایران خودش را از بزرگترین منبع علمی محروم کرد. در حالی که هیچ جایگزین مناسبی برای آن وجود نداشت! Elsevier یک تکان کوچک هم نخورد! بعد هم بی سر و صدا تحریم را لغو کردند و الان ما با سلام و صلوات از این ژورنال استفاده می کنیم.


نوشته شده در  شنبه 91/2/9ساعت  9:30 صبح  توسط بچه آدم 
  لطف شما()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
واگذاری. بلاگ
مو بوسوختم مو برشتم
گوشه لب پر زندگی
لیست خرید من از نمایشگاه کتاب تهران 1397
هستم اگر می روم گر نروم نیستم
روزانه ی یک کچل سرباز: ایست!
لیست خرید کتاب من از نمایشگاه کتاب
غرور و تعصب از جین آستین
آرزوهای بزرگ از چارلز دیکنز
احوالات شلم شوربا
آخرین امید
[عناوین آرشیوشده]